Merhaba Tarifesi Sıkça Sorulan Sorular

Tarifeye geçişte bir kısıt veya engel var mıdır? (yaş ,blacklist, cep aran list,mernis vb..)

Tarifeye geçişte, kara/gri liste kontrolü, 7-13 yaş arası (7-13 dahil) kullanıcı kontrolü, nufüs cüzdanı kimlik numarası üzerinden ebeveyn-çocuk ilişkisi kontrolü yapılmaktadır.

Tarifeye nereden başvurup geçebilirim?

Vodafone Müşteri Hizmetleri, Vodafone Cep Merkez’leri, ve SMS kontrolü ile geçebilirsiniz.

Yabancı uyruklu aboneler faydalanabilir mi?

Hayır, tarifeden sadece Türkiye cumhuriyeti vatandaşları yararlanabilir.

Aynı müşteri numarası altındaki kaç hattımla bu tarifeden faydalanabilirim?

Bir abone toplam 5 hattı ile Merhaba Tarifesi’ne kaydolabilir.

Tarifeye geçiş ve çıkışlar anlık mıdır ?

Tarifeye geçiş ve çıkışlar anlık veya ileri tarihli yapılabilir. İlk faturada aylık sabit ücret ve dakikalar, aktivasyon tarihi ile fatura kesim tarihi arasındaki gün sayısı ile orantılı olarak fatura edilir. Dönem içerisinde yapılan tarifeden her türlü çıkış ve iptal işlemi durumunda toplu süre ücretinin tamamı ödenmelidir.

Tarifeye geçiş ile birlikte otomatik olarak açılan servisler var mıdır?

Tarifeye geçi ile 3G, Data, GPRS ve SMS servisleri otomatik olarak açılır.

Tarifede kullanılamayan servisler nelerdir?

Abonelerin sunulan hakları, 3. şahıslara trafik satışı yaparak kullanmalarına izin verilmez. FCT (sabit terminal) ve şirket santrallerinde toplu kullanım amaçlı olarak kullanımına izin verilmez. Tarife ile verilen haklar sadece yurtiçinde geçerli olup, yurtdışında veya KKTC’de Roaming halindeyken yapılan kullanımlar hariçtir. Tarife ile sunulan haklar Kıbrıs’a doğru Türkiye’den başlatılan çağrılar ve SMS'ler için geçerli değildir. Tarife ile sunulan haklar telekonferans görüşmelerinde kullanılabilir.

Tarifede kullanılmayan haklar bir sonraki döneme devreder mi?

Hayır devretmez.

Tarifede bulunan dakikalar hangi aramaları kapsamaz? (örn:kıbrıs,888,444 vb)

Tarife ile sunulan haklar Kıbrıs’a veya yurtdışına doğru Türkiye’den başlatılan çağrılar ve SMS'ler için geçerli değildir. Ayrıca ücretlendirilir. 444lü numaralar tarifedeki her yöne dakikalardan düşer. Eğer her yöne dakika yoksa sabit telefonları arama ücreti gibi ücretlenir. Eğer tarife durma özelliğine sahipse, her yöne dakikalar ve ek paketteki dakikalar sonlanmış ise abone bu numaraları arayamaz.

Tarifedeki haklar nasıl sorgulanır?

Haklar SMS ile ayrı bir şekilde sorgulanamamaktadır. OZET yazıp 7000´e gönderildiğinde, tarife içi ve devreden bakiyenin toplam tutarı size ulaştırılır. Ayrıca Online Self Service üzerinden veya Çağrı Merkezi ve Cep Merkez´lerinden devreden haklarınızı sorgulayabilirsiniz. Ayrıca ASIM yazıp 7000´e gönderildiğinde aboneye tarifesindeki haklar bittikten sonra aşım yaptığı miktarlar TL olarak iletilir. *Tarife aşım bilgisi verilirken tutar abonenin tarife aşıma düşen kullanım bilgilerine gore hesaplanacaktır. Örneğin abonenin tarifesinin 25 tl, ek paketinin 5 TL, tarife aşım kullanımının ise 10 TL (2 TL konuşma aşımı + 3 TL sms aşımı + 5 TL internet aşımı ) olduğunu düşünürsek, abonenin tarife aşım tutarı 10 TL olacaktır. Merhaba Tarifesi’nde aşım sorgusu geçerli değildir, bu tarife zaten paket tutarını siz istemedikçe aşmayacağı için AŞIM sorgusu bu tarifede kullanıma açık değildir.

Tarifedeki haklar için %80 ve %100 SMS leri gönderilir mi?

Evet, müşterilerimiz tarifelerindeki konuşma limitlerinin %80 ve %100’ünü kullandığında anlık olarak bilgilendirilecektir.
* Kullanımın %80 ve %100’üne ulaşılmasının ardından ortalama 5 dk içinde SMS ile bilgilendirme yapılır. Bu bilgilendirme sistemsel yoğunluğa bağlı olarak gecikmeli olabilir.

Tarifede abone devir, şebekeiçi geçiş, portout, iptal yaparsa verilen promosyonlar silinir mi?

Evet.

Tarifemdeki haklarımı yurtdışını arama yönünde kullanabilir miyim?

Yurtdışı görüşmeler ve mesajlarla özel servisler ayrıca ücretlendirilir. Tarifedeki haklar yurtdışını arama yönünde kullanılamaz. Kıbrıs’a doğru yapılan aramalar da ayrıca ücretlendirilecektir.

Merhaba Tarifesi Yeni Abone Kampanyası

Merhaba Yeni Abone Kampanyası nedir?

Kampanya kapsamında: Merhaba Tarifesi'ndeki aboneler, 12 ay 2 dönem taahhüt vermeleri karşılığında, 29TL’lik tarife ücreti üzerinden iki adet 12 aylık 2 dönem dönem boyunca, ilk 3 ay ücret ödemez geri kalan aylar ise 22TL ücret öderler.

Kampanyadan kimler yararlanabilir?

Kampanyadan, son 30 gün içinde numara taşıma, yeni hat tesisi veya faturasızdan faturalıya geçiş yapmış ve 7-13 yaş aralığındaki çocuğunu tarifeye kullanıcı olarak tanımlatmış abonelerimiz yararlanabilir.

Kampanyaya nasıl katılabilirim?

Kampanyaya katılım için Vodafone Cep Merkezlerinde taahütname imzalanmalıdır. Vodafone telesatış kanallarından sesli onay ile de kampanyaya katılım sağlanabilir.

Kampanya hangi tarihler arasında geçerlidir?

Kampanya 15.09.2015 - 30.04.2016 tarihleri arasında geçerlidir.

Kampanyada tarife kısıtlaması var mıdır?

Evet. Kampanyadan sadece Merhaba Tarifesi aboneleri yararlanabilir.

Ara ödemeden dolayı kısıtlanan hatlar kampanyadan faydalanabilir mi?

Hayır.

Kampanyaya girişler ve çıkışlar anlık mıdır?

Evet, kampanyaya giriş ve çıkışlar anlık olur.

Kampanyadan faydalanmak için kurallar nelerdir?

Kampanyadan faydalanmak için herhangi bir gri/kara listede olunmaması, ve aktif abone olunması gerekir.

Kaç hattımı kampanyadan yararlandırabilirim?

Bir abone en fazla 5 numarası ile kampanyaya katılabilmektedir.

Kampanya süresince tarifeler arası geçiş yapabilir miyim?

Tarife değişikliği yapıldığında kampanya sona erer.

Kampanya 12 ay sonra sonlanır mı?

Eğer abone kampanyayı bitirmek için başvurursa veya kampanyanın uyumlu olmadığı başka bir tarifeye geçmek isterse sonlanır. Eğer abone tarafından sonlandırılmazsa sabit fiyat ve içerik ile 12 ay daha devam eder. 24. ayda tamamen sonlanır.

Kampanya hangi durumlarda sona erer?

Kampanyaya dahil olan müşterilerimiz, kampanyayı iptal ettiklerinde, tarifelerini değiştirdiklerinde, hatlarını iptal ettirdiklerinde, devrettiklerinde, dondurduklarında, ön ödemeliye geçiş yaptıklarında, numaralarını başka operatörlere taşıdıklarında kampanyadan yararlanma haklarını kaybedeceklerdir.

Kampanyadan çıkış yapıldığında cayma bedeli yansır mı? Nasıl hesaplanır?

Evet. Cayma bedeli olarak aboneye aşağıdaki iki değerden küçük olan yansıtılır.

 

1. Kampanyanın faydası (indirim miktarı)*yararlanılan ay sayısı

2. Kampanyalı tarife fiyatı*kalan ay

Cayma bedeli 12 aylık dönemler için ayrı ayrı hesaplanır. Kampanyanın ilk 12 ayı ve eğer abone sonlandırmaz ise devam eden ikinci 12 ayı için bu bedel ayrı ayrı hesaplanır.

İlk 12 ayda çıkış yaptığı durumda kalan ayları belirlenirken ikinci 12 aylık dönem hesaba katılmaz.

Abonenin kampanyası ikinci 12 aylık dönemde devam ettiği durumda ilk 12 aylık dönemde kazanılan faydalar için hiçbir cayma bedeli ödemez.

Tarife değişikliği yapıp yeniden tarifeye geri dönüldüğünde bu kampanyadan yararlanmaya devam edilir mi ?

Hayır.

Bu kampanya farklı bir kampanya ile bir arada kullanılabilir mi?

Hayır.

Kampanyadan yararlanabilecek abone sayısında bir kısıtlama var mıdır?

Hayır.

Kampanya dahilinde gönderilecek SMS’ler nasıl ücretlendirilecektir?

Ücretsizdir.

Kampanya kapsamında gönderilecek SMS'ler ücretli midir?

Hayır.

Kampanya bittikten sonra tarifem değişir mi?

Hayır.

Kampanya kapsamındaki aboneler tarife ve kampanyadaki fiyat değişikliğinden etkilenirler mi?

Kampanya süreleri boyunca kampanya fiyatı değişmez. Eğer abone 12 ayın sonunda kampanyasını sonlandırmaz ise bir 12 ay daha aynı fiyat ve içerikler ile yararlanmaya devam eder.
Bu dönemin sonunda kampanya sonlanır, abone tarifenin standart son fiyatı ve içeriği üzerinden kullanım yapmaya devam eder.